U RBC je 27. i 28. jula oržana treća i četvrta radionica u okviru projekta „Primjena inovacija u preduzetništvu u pograničnom regionu CG i KiM koji finansira Delegacija Evropske Unije u Crnoj Gori.
Na prezentaciji se govorilo o digitalnim alatkama za promociju (digital promotion tools), gdje se prvog dana posebno obratila pažnja na TRIPADVISOR (veb sajt) za promociju turističkih kapaciteta i putovanja. Tripadvisor je napravljen 2000 godine i danas ima 60 miliona registrovanih članova i preko 200 miliona ocjena (Review), i jedan je od najboljih veb sajtova za putovanja. Predavanjem je obuhvaćena registracija na trip advisor-u, mogućnosti koje pruža, kakvu imaju korist ljudi koji se bave turizmom, kao i review (ocjene) koji se bave prevarama i način zaštite od istih. Diskusija se odnosila na probleme koje beranski turizam ima i kako ih riješiti. Posebno je naglašena slaba prisutnost turističkih kapaciteta iz Berana na digital promotion tools-u.
Drugog dana se govorilo o AIRBNB takođe veb sajtu za putovanja, koji je napravljen 2007. godine i za svojih 9 godina postojanja ima 84 miliona putovanja. Njegova glavna odlika je sto pruža jeftin i bezbjedan smjestaj i ne postoji mogućnost prevare koje bi mogla da zadesi potencijalnog turistu. Sve što stoji na sajtu airbnb o nekom turističkom kapacitetu, tako je i uživo, jer postoji specijalna komisija koja kontroliše i obilazi sve turističke smještaje koji su na njihovom sajtu. U praktičnom dijelu se govorilo o registraciji na airbnb, gdje je jedan od učesnika radionice registrovao svoj smještajni kapacitet na ovom sajtu, Studio Dragović. Kao tripadvisor, i airbnb ima review (ocjena, pregled) , gdje ljudi koji borave u nekom smještaju preko ovog sajta mogu da stave svoj komentar i daju ocjenu.
Prezentaciju je držao stručni konsultan iz E3CONSULT-a, i na prezentaciji je bilo prisutno 15 učesnika iz oblasti turizma, predstavnici lokalne samouprave i nevladinog sektora.
Nema komentara